JL -verkkokauppassa asiointi

Yhteystiedot

Just Lazy
Korjasmäenkatu 7
FIN-20360 TURKU
Y2622037-8

02 4808 4263
asiakaspalvelu@justlazy.fi

Sopimusehdot

Löydät täältä.

Tietosuojaseloste

Löydät täältä.

Maksutavat

Maksaminen tapahtuu maksunvälittäjän kautta. Tuotteet, postikulut ja mahdolliset tullit, yms. kustannukset maksetaan tilauksen yhteydessä.

MAKSUNVÄLITYS
Maksunvälittäjät toimivat yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa ja välittävät maksut Just Lazylle. Maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla näkyy joko JUST LAZY / justlazy.fi, tai maksupalvelun toteuttajan (Stripe/Bambora Payform) nimi. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumia koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Visa, Visa Electron, MasterCard ja American Express – Debit/Credit -kortit,
sekä mahdollinen G Pay (Google Pay) mobiilimaksaminen.

Stripe Payments Europe Ltd
The One Building 1
Grand Canal Street Lower
Dublin 2, Irlanti.

Palveluehdot | Tietosuojaseloste (Lähde: Irlannin tietosuojaviranomaisen ylläpitämä rekisteri).
Palveluntarjoaja ei vastaa kolmansien osapuolien virheistä johtuvista ostotapahtumien ja kaupan toimimattomuusongelmista.

Verkkopankkimaksujen maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitustavat

Arkipäivisin klo 15 mennessä tehdyt tilaukset pyrimme lähettämään jo samana päivänä! Kaikki tuotteet toimitetaan suoraan omasta varastostamme.

Kotimaassa tarjoamme toimitustapoina noudon, kotiin toimituksen, sekä noutopisteisiin toimitukset.

Nouto
Ota ennen noutoa yhteyttä asiakaspalveluun ja sovitaan aika jolloin olemme varmasti paikalla. 02 4808 4263 | asiakaspalvelu@justlazy.fi

Kotitoimitukset
Valittavana Postin Pikkupaketti ja Kotipaketti. Pikkupaketti sopii yhden tuotteen lähetykseen ja Kotipaketti isompiin toimituksiin.

Noutopisteet
Valittavana on Matkahuollon Lähellä, Postin Smartpost- ja Pakettiautomaati, sekä DB Schenkerin Noutopistepaketti, joista voit valita itsellesi sopivimman kassalla

Toimitamme tuotteitamme tällä hetkellä EU -alueelle kotitoimituksina, sekä noutopisteisiin. Voit valita tuotteellesi nopeamman, tai hitaamman toimitustavan, joka vaikuttaa myös toimituskustannuksiin. Toimituksen hinnat näet kassalla, kun olet valinnut itsellesi sopivimman toimitustavan.

Posti – Parcel Connect

Posti – Priority

GLS

Mikäli haluaisit tilata tuotteen EU:n ulkopuolelle, niin ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, kiitos

Palautukset

Kaikilla justlazy.fi -verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.

JUST LAZY -tuotteet on tehty kierrätetyistä materiaaleista ja on mahdollista, että kankaissa ja muissa materiaaleissa esiintyy esim. kevyitä kulumajälkiä tai värjäymiä. Luonnollisesti pyrimme kaikin tavoin välttämään kuluneiden/värjäytyneiden materiaalien käyttämistä tuotteissamme täysin, mutta siitä huolimatta tuotteissa voi näitä joskus esiintyä. Kaikki raaka-aineemme pestään ennen tuotteen valmistusta, emmekä missään nimessä toimita asiakkaillemme rikkinäisiä tuotteita. Jokainen JUST LAZY -tuote on myös kuosiltaan aina täysin uniikki, joten emme pysty vaihtamaan tuotteita täysin samanlaiseen. Palautus- ja kuljetuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla, emme vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Palautusoikeus koskee justlazy.fi -verkkokaupasta ostettuja tuotteita, jotka ovat vielä myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli tuote on vahingoittunut ja se halutaan silti palauttaa, niin ostaja vastaa lain mukaisesti tuotteen arvon alentumisesta.

Toimitettua ja noutamatta jätettyä tuotetta ei lueta palautetuksi. Palautusoikeus ei koske yksilöllisellä painatuksella merkattuja (tai muutoin yksilöityjä) tuotteita, joihin asiakas on omalla suostumuksellaan valinnut tuotteeseen/tuotteisiin yksilöivän piirteen. (esim. painetut ja brodeeratut logot , erisnimet, jne.).

1. Ota yhteyttä asiakaspalveluun:
asiakaspalvelu @ justlazy.fi | 02 4808 4263

2. Lataa PDF-lomake vierestä,
Lataa ja tulosta tämä PDF-lomake, täytä se kokonaan ja postita se tuotteen mukana takaisin. On tärkeää täytää lomakkeen kaikki kentät. Lukuunottamatta Yritys/Yhteisö -saraketta, johon kirjataan vain kyseisten asiakkaiden nimi!

3. Lähetä tuote.
Asiakaspalvelulta saamiesi ohjeiden mukaisesti, tai tuo se itse suoraan Just Lazy:n toimipisteeseen (Tuomisesta sovittava ennakkoon asiakaspalvelun kanssa, jotta paikallaolo on varma).

Kun vastaanotamme palautuksesi, teemme päätöksen palautuksen suhteen yleensä 48 tunnin sisällä, jonka jälkeen olemme sinuun yhteydessä. Asiakkaalle palautettava maksu suoritetaan pääsääntöisesti samalla maksutavalla, jota tilauksella on käytetty. Maksujen palautusten kesto riippuu pankista ja luottoyhtiöstäsi. Jos tilaus on maksettu luoton puolelta, kestää palautuksessa yleensä hieman pidempään kuin pankkikorttimaksuissa.

Reklamaatiot

Mikäli huomaatte, että saamanne tuote on väärä tai se on viallinen, ilmoittakaa siitä välittömästi, kuitenkin viimeistään seitsemän (7) päivän aikana Just Lazylle. Helpoin tapa on tapa reklamaation tekemiseen on sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@justlazy.fi.

Ilmoita reklamaatiossa:
Nimesi (ja jos, niin mahdollinen s-posti, jolla olet luonut asiakastilin)
Tilauksen numero
Tilauksen päivämäärä
Selvitys viasta. Voit myös laittaa mukaan kuvan/kuvia viallisesta tuotteesta.

Käsittelemme reklamaation mahdollisimman nopeasti, Viimeistään kahtena seuraavana työpäivänä.
Väärän tai viallisen toimituksen mahdollisesta palauttamisesta annamme ohjeet erikseen.